21 kwietnia 2011

Pielęgnacja twarzy: Tonizujący żel do mycia cery suchej i wrażliwej CLEANIC



Tonizujący żel do mycia cery suchej i wrażliwej 
CLEANIC


zdaniem producenta :   
Tonizujący żel do mycia cery suchej i wrażliwej CLEANIC natural beauty podczas pielęgnacji skutecznie chroni równowagę kwasowo-zasadową cery. Formuła zawiera: naturalny wyciąg z bawełny zawierający bogactwo soli mineralnych i proteiny oraz prowitaminę B5, w tym przypadku dodatkowo wzbogacone o ekstrakt ze słodkich migdałów, które gwarantują zachowanie miękkości i odpowiedniego poziomu natłuszczenia skóry.
Któregoś dnia wybrałam się do Rossmana na poszukiwania odpowiedniego do mojej cery żelu do mycia twarzy. W moich rękach było wiele produktów, już miałam iść do kasy z żelem z Garniera, kiedy moją uwagę przykuła promocja na kosmetyki marki Cleanic. Zaciekawił mnie właśnie wyżej pokazany żel przeznaczony do cery suchej i wrażliwej - czyli w sam raz dla mnie !

Opakowanie : 125 ml. Proste, przyjazne dla oka z małym rysunkiem migdałów oraz kwiatu bawełny.
Cena :  10 - 12 zł.
Konsystencja: Średnio-gęsty, nie zawiera żadnych drobinek. Żel pieni się mocno (trzeba nauczyć się mieszać go z odpowiednią ilością wody), dobrze się go spłukuje. Jedyny minus to straszny smak goryczy, kiedy żel znajdzie się w ustach.
Zapach :  Delikatny kwiatowy, wręcz pudrowy. Przyjemny pod warunkiem, że nie wącha się go za często.
Działanie :  Żel dobrze radzi sobie ze zmywaniem całego makijażu, łącznie z tuszem do rzęs. Nie podrażnia oczy ani skóry oraz jej nie wysusza. Ładnie oczyszcza. Świetnie tonizuje i odświeża cerę.

Podsumowując żel bardzo fajny i przyjazny dla skóry. Kończę właśnie pierwsze opakowanie i z chęcią zakupiłabym drugie gdyby nie to, że przetestowałam małą ilość żeli do twarzy i chyba poszukam czegoś innego - a może znajdę coś lepszego? :) 

Macie swoje ulubione żele?
 Jeżeli tak to napiszcie mi o nich, z chęcią poznam jakieś nowe kosmetyki tego typu.  :)

6 komentarzy:

  1. hej :) ja mam cerę mieszaną, więc w kwestii żelu do mycia twarzy niewiele mogę Ci polecić

    pozdrawiam również!

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótko ,zwieźle ale na temat i odrazu wiem czy kupic czy nie:)

    Ja obecnie nie uzywam żelu do mycia twarzy (tylko olejkow myjacych z Biochemii Urody i mydeł) ale jak używalam bardzo lubialam żel-krem myjący Olay w takiej jasno pomarańczowej tubie. Dobrze oczyszczał i był baaardzo delikatny dla skóry:)

    OdpowiedzUsuń
  3. używam kilku żeli do demakijażu i piankę do oczyszczania twarzy ;)

    prostownicę mam ponad rok.
    kazda prostownica z biegiem czasu zużywa się,
    ponieważ te płytki często tracą ochronną powłokę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Biochemii polecam naprawdę olejki myjące wlasnie:) Używam ich już od dwóch lat jakoś albo i dłużej.

    OdpowiedzUsuń