14 sierpnia 2011

Ziaja, Sopot rozświetlanie - krem opalizujący, cera sucha i normalna oraz krem po oczy



SOPOT
rozświetlanie
krem opalizujący 
cera sucha i normalna

oraz

krem pod oczy
zmniejsza obrzęki
rozjaśnia cienie

(klik)




Cena: 12zł / 50ml  (kupiłam za tyle zestaw krem do twarzy + krem pod oczy)

Opakowanie jest typowe dla kremów z Ziaji, dodatkowo kremy zapakowane są w tekturowe pudełka, na których znajdziemy wszystkie potrzebne informacje o produktach to i jest na prawdę wielki plus! 




 Krem pod oczy ma konsystencje jak każdy krem pod oczy z Ziaji, szczerze mówiąc to nie wiem czym on się różni od Sopot Spa. Krem do twarzy za to jest bardzo fajny kremowy z miłym dla oka brzoskiwniowym kolorze z delikatnymi złotymi drobinkami, które pięknie rozświetlają twarz. Ale nie martwcie się! Drobinki nie są nachalne tylko bardzo dyskretne i świetnie odbijają promienie słoneczne, dzięki czemu wyglądamy na prawdę ładnie! :)

Zapach jest również przyjemny dla nosa, delikatny i kremowy. Przy kremie do oczu nie wyczuwalny.


(klik)


Oba kremy bardzo szybko wchłaniają się i pozostawiają skórę gładką, odżywioną, nawilżoną oraz rozpromienioną. Krem do twarzy również świetnie poprawia koloryt naszej skóry. Nadaję sięjako baza pod makijaż. 

Kremy  nadają się na dzień, ponieważ są lekkie, na noc zupełnie się nie sprawdzą.

                                  
Z kremu do twarzy jestem bardzo zadowolona, to mój faworyt od dawna.  Niestety po zmianie szaty graficznej i nazwy przez długi czas nie mogłam go dostać, w Rossmanie nadal nie jest dostępny. Uwielbiam ten krem, to mój zdecydowany ulubieniec !

Zaś jeżeli chodzi o krem pod oczy to dla mnie to najzwyczajniejszy nawilżający kremik. Obrzęków nie redukuje, cieni nie rozjaśnia, dobrze, że przynajmniej dobrze nawilża. Jeżeli nie macie wymagań co do pielęgnacji skóry wokół oczu to może być, ale nie jest to niezbędnik :)

Krem dostępny jest również w wersji do cery tłustej i mieszanej.




Krem kiedyś wyglądał tak:


17 komentarzy:

  1. Chyba go kupię a gdzie ty kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Papiloty z Rossmanna - pierwsza klasa :) mięciutkie, bardzo wygodne, nie przeszkadzają w czasie snu, ładnie się trzymają, a drucik nie wykręca się na wszystkie strony świata - polecam :) a co do pianki z Isany - nie wiem czy ją zamienię, go juz pokochałam jej zapach :D ale żel pewnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skuś, może jeszcze trafisz na promocję :D Hmm żel o zapachu brzoswinki też jest? Nie widziałam go jak ostatnio odwiedziałam Rossmann, może był out of stock.. rozejrzę się dokładniej następnym razem (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, ze moglam pomoc:*

    Narazie mam swoj podoczny ideal z Vichy choc Ziaje lubie generalnie to tym razem mnie nie kusi;) choc krem rozswietalajacy fajna sprawa:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi ciekawie ;)
    Zapraszam do mnie.
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. jakos nie lubię ksometyków do twarzy ziaji, większosc mi szkodzi, znajdzie się kilka, ktore nie szkoda ale tez nie pomagają

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kremy, może się skuszę kiedyś, bo mam cerę suchą ;)

    podoba mi się Twój blog, dodaję :) no i zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda ciekawie ten krem do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kremik ;)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj nie, scrapów nigdy nie publikowałam nigdzie. Ale ja amatorkę uprawiam, więc nic straconego ;) kiedyś się bardziej parałam biżu, sprzedawałam w galerii internetowej itp, ale też już tego nie robię. Co do blogów to wchodziłam tylko na takie najpoczytniejsze, ale fazę na takie inspirowanie się miałam z 1,5 roku temu ;) Teraz w sumie nie zaglądam, jak już coś tworzę to bez inspiracji :P A adresy miałam zapisane na poprzednim komputerze, także nie pomogę :(

    OdpowiedzUsuń
  11. dodaję do mojej kolejki kosmetyków do kupienia :) muszę najpierw zużyć moje inne kremy i wypróbuję te z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię ziajowe kosmetykię :) Szkoda, że ten pod oczy nie działa cudów, bo obecnie rozglądam się za jakimś dobrym a niedrogim ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to ciekawy się ten krem wydaje :) Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię tę serię, to chyba kontynuacja starej, złotej, w której był chyba tylko balsam do ciała. Dobre produkty za rozsądną cenę. WARTO KUPIĆ:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kosmetyki z Ziaji ;) Tegojeszcze nie mialamale widze ze musze wypróbowac :))
    Dodaje bo mi sie tutaj podoba i zapraszam oczywiscie:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Krem do buzi brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szukam właśnie jakiegoś kremu pod oczy,ale Ziaji bym nie zaufała ;/ Jakoś sie boję,ze albo zupełnie nie zadziała,albo mnie uczuli ;/
    Patyczki do makijażu są super,są naprawdę bardzo pomocne :)
    Fanką Collosala również jestem,więc ciekawa jestem,jak sprawdzi się ta wersja.Mam jednak kilka tuszów do zużycia w tej chwili,musi więc chwilę poczekac ;/

    OdpowiedzUsuń