23 sierpnia 2011

POSZUKIWANY: Produkt idealny do włosów falowanych oraz kręconych.

Będąc małym brzdącem miałam bujne kręcone włosy. Pod koniec podstawówki, kiedy była moda na proste włosy zaprzyjaźniłam się z diabłem zwanym prostownicą. Wyglądałam wtedy jakby mnie polizała lama z prostymi strąkami. Nasza przyjaźń trwała niestety parę lat, od dwóch nie prostuję włosów. Przez ciągłe maltretowanie włosów gorącą prostownicą skręt umarł, ale jakiś czas temu powrócił. Jednak włosy nie wyglądają tak pięknie jak kiedyś, te loki są strasznie zmęczone? bez życia?  ciężkie?  Dlatego postanowiłam zadbać o nie i odnaleźć idealne dla nich produkty!

I tu też pytanie do Was, jeżeli oczywiście jesteście posiadaczkami kręconych włosów.
Jakie produkty polecacie?

Parę produktów, które znalazłam w internecie.


No i przede wszystkim nawilżanie włosów. Aktualnie używam maski z Ukraina Shop o której pisałam parę postów niżej, radzi sobie na prawdę dobrze i włosy wyglądają genialnie, ale jednak potrzebuję też produktów specjalnie stworzonych z myślą o włosach kręconych :)


Chciałam Was również poinformować o promocji w sklepie Florame, z którym podjęłam dzisiaj współpracę.



Wyszczuplenie i Ujędrnienie za dobrą cenę! Tylko teraz 50% RABATU!


Linia Bio&Satine  -  czyli kosmetyki do zadań specjalnych!  
Cel: wyszczuplenie i ujędrnienie- osiągniesz go stosując kosmetyki  z linii B&S marki Florame. 

Lato w pełni,  nie rezygnuj więc z dbania o swoją sylwetkę.  Sama dieta i ruch nie wystarczą, konieczna jest także troska o naszą skórę , ale pamiętaj, aby rezultaty były naprawdę widoczne stosuj kosmetyki modelujące sylwetkę przez cały rok. Myślisz pewnie: to spory wydatek…  Nic podobnego! Teraz możesz dostać je wszystkie za połowę ceny! Promocja Florame jest skierowana do wszystkich kobiet, które pragną być piękne przez cały rok!  Efekty nie będą widoczne tak szybko jak po zabiegach u kosmetyczki, ale działania się opłacą. A więc do dzieła!


14 komentarzy:

  1. bardzo ciekawe notki;]
    zapraszam do mnie na mały konkurs;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również maltretowałam włosy przez całe 2 lata. Nie ważne czy to była sobota czy niedziela.. zawsze proste włosy. Teraz prostuje tylko grzywkę. Włosy odżyły, kręcą się. Nawet fryzjerka widzi różnicę

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam falowane wlosy i wiem czego Ci NIE polceac - zdecydowanie pianki z Welli. Włosy sa jak 'mokre' i posklejane. Masakra.

    spróbuj może jakiegoś spray'u, albo maski ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Ci nie pomogę, gdyż się na tym nie znam :) To w sumie w większości metoda prób i błędów, aż się w końcu znajdzie coś co naszym włosom odpowiada i to na dłużej.
    Też gdy byłam mała miałam loczki, ale jak mnie mama potraktowała nożyczkami to skręt zniknął, a teraz mam takie nie wiem co, ani proste, ani falowane ani kręcone. Takie rozczochrańce hehe. I choć jeszcze parę lat temu jak gniotłam je na mokro to miałam fale, bo były podatne tak jak w sklepie testowałam super produkty na loki, moje włosy miały je gdzieś ;)

    Co do tych lakierów, dziwna sprawa, bo czytałam czyjąś recenzję, że ten mój jest do bani, a dla mnie jest ok, natomiast Ty chwalisz fiolet, a ja czytałam o nim negatywa, więc ja już nie wiem :P



    ♥ Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za radę odnośnie pędzla do podkładu z Sephory, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakier z Lovely użyję po powrocie z wakacji, na początku następnego tygodnia, także dam znac na pewno ;) sama jestem ciekawa efektu i czy firma jest warta tego, by kupowac ich kolejne lakiery z tej serii;)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm...ja jako posiadaczka kręconych włosów mogę wtrącić swoje trzy grosz ;) Zazwyczaj nie prostuję włsów z prostego powodu- nie mam prostownicy z ustawianą temperaturą...i chyba nawet lepiej dla moich włosów. Nie wiem czy kosmetyki, które Ci polece pomogą Ci, ale dla mnie są super :) Po pierwsze-mycie. Ja używam szamponów z Timotei Awokado i jakimiś tam orzeszkami do włosów zniszczonych. Po nim moje włosy się tak nie puszą i są mięciutkie. Bardzo dobry jest tez szampon z Timotei do włosów kręconych Perfekcyjne loki. Ja po umyciu stosuję odżywkę bez spłukiwania z Pantene do włosów kręconych. I to raczej tyle. Lepiej żebyś nie suszyła włosów suszarką, ale dała im swobodnie wyschnąć. U mnie to wszystko działa :) Co do stylizacji-pianki, żele, lakiery-to tutaj nie wiem. Ja nie stosuję, dlatego w tej dziedzinie raczej się nie wypowiadam. :D Moja koleżanka natomiast stosuje odżywkę z firmy Nivea i dla niej jest doskonała, wiec może spróbujesz. :) Mam nadzieję, że pomogłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. tak, jest z h&m
    jestem jeszcze przed zakupami więc nie wiem czy uda mi się ją gdzieś znaleźć..

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja pewnie s powtórzę, ale wg. mnie i moich loczków bardzo ale to bardzo służy nam odżywka w sprayu Pantene Pro-V, Aqua Light. Mam dzięki niemu odżywione włoski i moje loczki nie są obciążone dlatego lepiej s kręcą:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej jak się czujesz? Kiedy masz czas odebrać nagrodę?;)

    OdpowiedzUsuń
  13. @axi_1099 dziękuję za długi komentarz :) Rozejrzę się za tym szamponem z Timotei do kręconych włosów.

    OdpowiedzUsuń
  14. z wyżej podanych moge polecić balsam nivea flexible curls, a poza tym odwiedź wątek na forum wizaz.pl dla "zakręconych" w dziale włosy, tak dowiesz się, jak pielęgnować krecone włosy :)

    OdpowiedzUsuń