22 sierpnia 2011

TAG: 10 pytań kosmetycznych


Zasady:
1. Umieść obrazek "10 pytań kosmetycznych od Majorki".
2. Odpowiedz na 10 pytań kosmetycznych.
3. Powiedz, kto Cię otagował. 
4. Otaguj 12 blogów tym tagiem. 
5. Poinformuj blogi o otagowaniu.


Używasz kolorowych cieni do powiek, czy neutralnych?

Kolorowych i neutralnych, ale to wszystko zależy od nastroju oraz okazji. Na wieczór lubię malować się mocno, ale czasami też w ciągu dnia mam na oku mocny makijaż. Aktualnie używam paletki Sleek Oh So Speecial i stawiam na naturalny look :) A muszę przyznać, że kiedyś nienawidziłam lekkiego, naturalnego makijażu. Kobieta zmienną jest !

Co wolisz bardziej 'pomadkę czy błyszczyk'? 

Wolę pomadkę, ponieważ są trwałe i nie tak nachalne jak błyszczyki. Do błyszczyków mam mały uraz, ponieważ na początku związku z moim K. uwaliłam go okropnie błyszczykiem (a potem się wywróciłam, haha) no i ogólnie K. nie lubi błyszczyków, więc przewagę zyskały szminki. Mam pełną dolną wargę, więc z nią problemów nie mam jeżeli chodzi o malowanie pomadką, ale niestety górna warga z lewej strony różni się od prawej przez wypadek w dzieciństwie, więc w sumie to pomadką "naprawiam ubytek" :)

Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre?

Nie. Jest wiele tanich produktów, które są na prawdę dobre. Dla przykładu mogę podać kosmetyki z Biedronki. Wolę kupić pięć tańszych produktów niż jeden drogi. Chociaż inaczej jest w przypadku perfum, drogie są o wiele lepsze i trwałe od tanioszek.

 Co sądzisz i czy używasz różu do policzków?

Róż odkryłam jakoś dwa lata temu, był to kompletnie nietrafiony odcień i oczywiście nie wiedziałam jak go nakładać, więc przerwałam zabawę z różem. Na nowo odkryłam go zeszłej wiosny, po raz pierwszy użyłam go wtedy w bardzo szczególny dla mnie dzień i to chyba sprawiło, że pokochałam róż. Latem rzadko sięgam po róż z tego względu, że używam lżejszych podkładów, które "przepuszczają" przez skórę moje naturalne rumieńce. Podobno są słodkie, ale ja nie przepadam za tymi czerwonymi plackami. Za to w zimniejszych porach roku, kiedy jestem blada i używam bardziej kryjących produktów róż jest obowiązkowy na mojej twarzy :)

Jaki jeden produkt kosmetyczny kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę? 

Zdecydowanie tusz do rzęs! Albo może pomadkę nawilżającą? Hmmm.

Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą?
Mam bardzo wrażliwą cerę i łatwo u mnie o uczulenie. Całe szczęście nigdy nie miałam problemu z pryszczami, za to mam na nosie nieszczęsne czarne kropy, których cholernie trudno jest mi się pozbyć. Dodam też, że rok temu dostałam mocnej alergii pokarmowej, dermatolog stwierdził, że to trądzik i kazał mi smarować się maściami, które wypaliły mi brodę i czoło. Całe szczęście trafiłam potem na kogoś kompetentnego, ale niestety przez długi czas doprowadzałam moją skórę do porządku. Pomogły mi wtedy bardzo kosmetyki Clarena.

Używasz filtrów?

Tak, używam filtru z Ziaji Sopot Sun SPF 25, a poza tym to mój podkład ma jeszcze SPF 18 :)

Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać więcej pieniędzy?

Myślę, że to jest sprawa indywidualna. Mogłabym napisać, że na krem do twarzy, ale na jednych dobrze działają drogie kremy, a na innych tanie (np. ja używam kremu z Ziaji za dyszkę).

Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz?

Uwielbiam maseczki! Robię je bardzo często. Szczególnie te nawilżające.

Jakiej gwiazdy makijaże podobają ci się najbardziej?

Nie mam ulubionych makijaży gwiazd. Śledzę tylko plotki na pudlu!

Zostałam otagowana przez Idalie  oraz Milve za co bardzo im dziękuję :)

Nie będę nikogo tagować. Kto chce i nie robił jeszcze tego tagu niech to zrobi :)

4 komentarze:

  1. widzę dużo blogerek uwielbia maseczki ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie róż to też kosmetyk obowiązkowy :)
    Pzdr :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe wypadek z błyszczykiem mnie rozbawił :P
    Zazdroszczę Ci, że możesz używać kremów Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie dłuższe, wyczerpujące odpowiedzi. :)
    Pod wieloma mogłabym się podpisać. :)

    OdpowiedzUsuń