26 maja 2011

Biedronkowe taniochy: peeling oraz krem do stóp.


1. Krem do stóp i paznokci odżywczo-nawilżający, BeBeauty
zmiękcza szorstką skórę, odżywia i nawilża, poprawia wygląd stóp.

Dzięki bogatej formule preparat zmiękcza, odżywia i nawilża szorstką, przesuszoną skóre stóp pozostawiając je aksamitnie gładkie w dotyku. Kompozycja zapachowa cytryny i pomarańczy dodatkowo energizuje i odświeża. Regularne stosowanie kremu pozwala na uzyskanie efektu długotrwałego nawilżania suchej skóry stóp.


Jak działa?
* Kwasy owocowe AHA  skutecznie uelastyczniają skórę, zmniejszają objawy rogowacenia,
* Alantoina i Pantenol  wspomagają procesy odnowy, łagodzą podrażnienia
* Ekstrakt z szałwii i Bisabolol działają antybakteryjnie pozostawiają przyjemne uczucie świeżości,
* Pochodna mocznika intensywnie nawilża suchą skórę stóp, działa zmiękczająco

2. Peeling do stóp, wygładzająco-regenerujący, BeBeauty
usuwa zrogowacenia, wygładza i odżywia, poprawia wygląd stóp

Wygładzająco - regenerujący peeling do stóp o kremowej konsystencji  i zapachu owoców cytrusowych skutecznie regeneruje i odżywia szorstką, suchą i popękaną skórę stóp. Zawarty z peelingu naturalny pumeks złuszcza zrogowaciały, twardy naskórek przygotowując stopy do przyjęcia pozostałych preparatów z linii BeBeauty Foot Expert!v.


Jak działa?
* Naturalny pumeks posiada silne właściwości ścierające, usuwa stwardniałą i szorstką skórę stóp
* Witaminy A i E regenerują, odżywiają i zapobiegają rogowaceniu skóry
* Masło Shea przywraca elastyczność, nawilża
* Allantoina VC nawilża, reguluje procesy złuszczania naskórka, łagodzi podrażnienia
* Wosk pszczeli i gliceryna działają natłuszczająco i ochronnie, zmiękczają i nawilżają.

Cena: 2,45zł / 75ml
Dostępne w Biedronce.


Moja opinia:
Rewelacyjne produkty za niską cenę! Nigdy nie przypuszczałabym, że krem kosztujący mniej niż pięć złotych będzie taki świetny. Po zimie moje stopy były jedną wielką porażką. Choruję na tarczycę, więc dodatkowo mam problem ze skórą na piętach. Ten krem zdziałał cuda i moje stópki są miękkie niczym u niemowlaka. Nie spodziewałam się takiego rezultatu. W zestawie z peelingiem radzi sobie jeszcze lepiej. Co do peelingu to ładnie wygładza stopy, które stają się gładkie. Oba produkty są wydajne i godne polecenia :)

Ponawiam pytanie:  Jakie kosmetyki polecacie z Oriflame?

15 komentarzy:

  1. nie miałam okazji ich przetestować, ale mam zielony żel do stóp z tej serii i jestem MEGA zadowolona :) chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz kupiłam nie wiem jak działają.. są do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak skończę aktualny krem to na pewno się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a dziś się zastanawiałam nad tym peelingiem :D
    teraz pewnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. żel do stóp- antyperspirant - podobno: skutecznie odświeża, zmniejsza potliwość...świetny na lato i super pachnie - mentolowo-cytrusowo

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe dziekuje ale kiedys byly koszmarne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Oriflame miałam tylko taki krem do rąk z pompką w złotym opakowaniu - bardzo fajny, nieźle nawilża, świetnie pachnie i przede wszystkim opakowanie wygodne, dlatego go kupiłam. Sprawdza się postawiony w pobliżu umywalki ;)
    A co do serii z Biedronki - krem do rąk w zielonym opakowaniu jest niesamowity! Ten z kokosem i shea - zresztą wystarczy spojrzeć na skład ;) To samo masła do ciała (chyba limitowane).

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę w końcu wypróbować te kosmentyki z Biedronki, bo jeszcze nie miałam okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także nigdy nie używałam kosmetyków z Biedronki :) Może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej jak się cieszę że jest ktoś z Lubina;) Już myślałam że jestem sama w tej mieścinie dodaje do obserwowanych;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z Oriflame jakoś nie za bardzo lubię...mają dość drogie kosmetyki i z tego co mi kumpele mówiły, to wcale nie takie fajne...Więc w sumie nie wiem co polecić.
    Z tymi kremami mnie zachęciłaś do kupna :D Taka cena i efekty? Chyba muszę je mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Obydwa kosmetyki uwielbiam. Niestety po przeprowadzce nie potrafię zlokalizować żadnej biedronki, a w tubkach już same resztki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam jeszcze przyjemności, ale po twojej recenzji myślę, że jest to jedynie kwestią czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Każda firma ma swoje świetne, dobre i produkty, których już więcej nie kupimy.
    Myślę,że świetnym produktem z Oriflame jest tusz Wonder jest na prawdę cudowny ale dłużej niż 4 miesiące nie pożyje na pewno, puder i podkład Beauty Matte Control polecam szczególnie do bardzo jasnej karynacji, perfumy Gordani White Gold dłuuuuugo się otrzymują i mają świeży zapach, jeśli chodzi o peeling do twarzy to Pure skin z pompeczką stosowałam codziennie i skóra jest po nim bardzo delikatna i miła, jeśli chodzi o kremy do twarzy to z serii dotleniającej Optimals Oxygen Boost, przetestowałam sporo kosmetyków i mogłabym tu wypisywać masę dobrych i złych jeśli chodzi o jakiś konkretny kosmetyk np. krem do twarzy to zapraszam do mnie postaram się pomóc ;)

    http://kiracomaswira.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przetestowałam mnóstwo kosmetyków z Oriflame jeśli chodzi o jakiś konkretny to można po mnie pisać czy o krem do twarzy czy nawet o mydło ;) Jeśli ja miałabym coś polecić to perfumy gordani white gold, utrzymują się bardzo długo i mają świeży zapach, oraz podkład i puder matte control dla mnie kosmetyki niezawodne, najlepiej pasują do bardzo jasnej cery ;)

    OdpowiedzUsuń