27 lipca 2011

Biedronkowe taniochy: BeBeauty HANDS EXPERT!V krem do rąk ochronny

Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam kolejną Biedronkową taniochę kosmetyczną z uwielbianej przeze mnie serii BeBeauty. Tym razem będzie to ochronny krem do rąk. 


Krem do rąk
OCHRONNY
intensywnie nawilża
poprawia elastyczność skóry
chroni i regeneruje naskórek

masło Shea & olejek kokosowy

Zdaniem producenta: Krem do codziennej pielęgnacji suchej skóry rąk. Intensywnie regeneruje, przynosząc ulgę szorstkim i spierzchniętym dłoniom. Jego formuła łączy działanie oleju kokosowego i masła Shea, zapewniając optymalny poziom nawilżenia, a także chroniąc przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych. Krem został wzbogacony o glicerynę, która nadaje skórze elastyczność, miękkość i jedwabistą gładkość. Subtelny zapach daje długotrwałe uczucie świeżości, a lekka konsystencja sprawia, że łatwo rozprowadza się na skórze.

Skład:  Aqua, Cocos Nucifera Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Cetearyl Alcohol, Stearic Acid, Petrolatum, Glycerin, Phenoxyethanol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Sodium Hydroxide, Parfum, Ceteareth-20, Magnesium Sulfate,  Polyacrylic Acid, Tocopherol,  Methylparaben, Ethylparaben, Disodium-EDTA, PEG-8, Ascorbyl Palmitate, Citric Acid, Ascorbic Acid.

Masło Shea: Wzmacnia i ochrania skórę przed podrażnieniami i przeciwdziała alergiom. Ma właściwości łagodzące objawy alergii słonecznej, chroni skórę przed wiatrem, zimnem i słońcem oraz pozwala jej szybciej zdrowieć po urazach. Nakładane na skórę tworzy delikatną, ochronną i pielęgnacyjną warstwę. Masło Shea, które charakteryzuje się łagodnym,orzechowo-drzewnym zapachem, posiada delikatny, naturalny filtr słoneczny, dzięki czemu chorni skórę przed promieniowaniem UVB. Nie uczula.  Shea zawiera odżywcze substancje tłuszczowe,witaminy A, E i F . Dzięki nim skóra szybciej się regeneruje, staje się gładka i nawilżona. Masło Shea przyspiesza także proces gojenia się niewielkich ran czy siniaków. Nadaje się do każdego typu cery - także tej ze skłonnością do trądziku i tłustej.

Olejek kokosowy:  Posiada właściwości nawilżające. Wspomaga gojenie się ran, hamuje pojawianie się plam na skórze, działa łagodząco przy chorobach skóry (egzemy), spowalnia starzenie i opóźnia powstawanie zmarszczek, nawilża i wygładza skórę. Chroni przed promieniowaniem UV. Olejek kokosowy zapobiega przez naskórkowej utracie wody i pomaga odbudować naturalną barierę lipidową. Dzięki niemu na długo zapomnisz o nieprzyjemnym uczuciu napięcia skóry i jej swędzenia. 



Cena:  4 zł / 125ml





Coś ode mnie: Ochronny krem BeBeauty to kolejny dobry produkt z Biedronki. Bardzo lubię go używać, ponieważ dobrze nawilża skórę rąk, nie pozostawia tłustej warstwy i dobrze się wchłania. Jest wydajny. Pozostawia skórę dłoni miłą w dotyku oraz gładką. Kolor kremu jest biały, konsystencja jest w sam raz - nie za rzadka, nie za gęsta, nie spływa z rąk. Zapach dosyć dziwny jak dla kremu, bo moim zdaniem pachnie jak balsamy wyszczuplające, ale ja bardzo lubię ten kosmetyczny zapach :) Krem dobrze nawilża również skórki paznokci. Kochane, czego chcieć więcej ? :) Dobry krem za małe pieniądzę!


Dostępne są również jeszcze dwa kremy: różowy pielęgnacyjny z wapniem & woskiem pszczelim oraz niebieski nawilżający z D-Pantenolem & Witaminami A i E. 

 Zdjęcia z napisami pochodzą ze strony producenta.

14 komentarzy:

  1. ten krem jest boski!Mania na biedronkę:)
    Dziękuje za nominację One Lovely Blog Award
    w końcu zrobiłam moja notka:
    http://sweetperelka.blogspot.com/2011/07/tag-one-lovely-blog-award.html
    Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo jak skonczę moje kremy to wyproboje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie ten krem naprawdę jest bardzo dobry ;) pomimo że z biedronki
    świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba muszę się wybrać do biedronki. :) Nielepiący się krem do rąk i jednocześnie dobrze nawilżający to wszak rzadkość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że recenzja wygląda jak wyciągnięta z profesjonalnej strony o kosmetykach. Super zdjęcie! Twój blog bardzo, bardzo się rozwija, jestem pod wrażeniem.
    Odpowiedziałam na TAG: http://obojetniejaka.blogspot.com/2011/07/all-in-1-tag-makijaz-spam-i-wiecej.html
    Bardzo dziękuję za wyróżnienie, uwielbiam realizować tagi:*

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę ;o a ja myślałam że to ich kolejna nowość. i tak moim wybrankiem chyba już na zawsze będzie brzoskwinia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. jak wykonczę kremy to mam zamiar wypróbowac ten i różowy również z biedronki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś oTAGowana :)!
    Zapraszam do zabawy!!

    http://moje-kosmetyki-byn.blogspot.com/2011/07/tag-7-makijazowych-faktow-o-mnie.html

    :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam już drugi różowy i je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam tą kredke essence i nie lubimy się za bardzo:o
    z różem jest jeszcze taki problem, że zwracam uwagę na składy kosmetyków, najlepiej jakby jeszcze byl mineralny:o

    OdpowiedzUsuń
  11. :) dziekuję za komentarz. Wyszło to tak turkusowo przez pogodę, pokój o niebieskich ścianach i efekt "kredki na kredce" :c na swatchach to najjaśniejsza i środkowa zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę go wypróbować, za taką cenę jak najbardziej się opłaca. Biedronka po raz kolejny mnie miło zaskoczyła:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też wypróbowałam ten krem i byłam z niego bardzo zadowolona:) będę tu zaglądać częściej, zapraszam również do siebie:).

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziś go kupiłam i mam nadzieję, że będę zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń