26 lipca 2011

Ratunek dla podrażnionej oraz suchej skóry czyli LA ROCHE-POSAY LIPIKAR BAUME AP

www.laroche-posay.pl


Z natury mam skórę suchą z tendencją do atopii. Często dostaję podrażnień, a w dodatku jestem mocną alergiczką. Nie wiem jak radziłabym sobie, gdyby nie produkty Oilatum, ale to nie o nich dzisiaj mowa tylko o balsamie La Roche-Posay. W niedziele skóra nóg zaczęła mnie mocno swędzieć, stała się czerwona i piekła przy dotyku. Jak zwykle nie wiem, co spowodowało ten niefajny stan. Na ratunek przyszła mi emulsja do kąpieli Oilatum oraz balsam o którym zaraz przeczytacie...








LIPIKAR 
BALSAM AP
z wodą termalną z La Roche-Posay 
NATŁUSZCZAJĄCY BALSAM DO CIAŁA
OGRANICZA PODRAŻNIENIA I SWĘDZENIE SKÓRY
od 1. dnia życia
Szybko wchłaniająca się konsystencja
Bez środków zapachowych, bez parabenów.
Skóra skrajnie sucha. Skóra z tendencjami do atopii.
Dla niemowląt, dzieci i dorosłych.





Balsam do ciała uzupełniający lipidy, niepodrażniający, przeciwdziałający drapaniu - szybko wchłaniany - bezzapachowy - niezawierający parabenu.



Natychmiast koi i przerywa błędne koło świądu, aby przywrócić długotrwały komfort skóry.

Wskazania
Bezzapachowy, bez parabenu, preparat pielęgnacyjny uzupełniający poziom lipidów, specjalnie opracowany do bardzo suchej, podrażnionej skóry podatnej na swędzenie. Ekstremalnie sucha skóra. Skóra atopowa. Niemowlęta, dzieci i dorośli.

Właściwości
Bardzo sucha skóra charakteryzuje się niedostatecznym funkcjonowaniem bariery ochronnej skóry. Alergeny i substancje drażniące łatwiej przez nią przenikają i mogą powodować reakcje skórne (świąd, uczucie napięcia skóry i ściągnięcia), które wywołują drapanie się i co za tym idzie jeszcze większe zmiany na powierzchni skóry. LIPIKAR BALSAM AP natychmiast koi i przerywa błędne koło świądu, aby przywrócić długotrwały komfort skóry. - Innowacja: niacyna do walki z przyczyną podrażnień i przywrócenia bariery ochronnej skóry. - Masło shea (20%) i olej rzepakowy Canola, bogaty w kwasy Omega 3 i 6, aby intensywnie zregenerować lipidy i sprawić, aby skóra była ponownie elastyczna i miękka. Nowa szybko wchłaniająca się kompozycja dla optymalnego komfortu użytkowania. Nietłusty. Nieklejący.

Rezultaty
Skóra zostaje natychmiast załagodzona. 24-godzinne działanie przeciwdziałające swędzeniu.

Opakowanie i zawartość
Dozownik 400 ml i tuba 200 ml z opakowaniem zewnętrznym

Składniki
AQUA / WATER
BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER / SHEA BUTTER
GLYCERIN
NIACINAMIDE
CYCLOHEXASILOXANE
PARAFFINUM LIQUIDUM / MINERAL OIL
CETEARYL ALCOHOL
BRASSICA CAMPESTRIS OLEIFERA OIL / RAPESEED SEED OIL
AMMONIUM POLYACRYLDIMETHYLTAURAMIDE / AMMONIUM POLYACRYLOYLDIMETHYL TAURATE
PEG-100 STEARATE
CERA MICROCRISTALLINA / MICROCRYSTALLINE WAX
GLYCERYL STEARATE
PEG-20 METHYL GLUCOSE SESQUISTEARATE
PARAFFIN
SORBITAN TRISTEARATE
DIMETHICONE
DIMETHICONOL
DISODIUM EDTA
CAPRYLOYL GLYCINE
XANTHAN GUM
PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE
SODIUM BENZOATE
PHENOXYETHANOL

Zastosowanie 
Stosujemy raz dziennie w przypadku bardzo suchej, podrażnionej skóry u niemowląt, dzieci i dorosłych. Nakładamy na skórę oczyszczoną delikatnym produktem niezawierającym mydła

Skuteczność 


 Redukcja wg. punktacji SCORAD*: - 57% Zmniejszenie świądu: -57% Mniejsza utrata snu: -72% Większe nawilżanie przez cały dzień: 85% Redukcja drapania: 82% Łatwa aplikacja: 94% Praktyczne w stosowaniu: 76





I coś ode mnie...
Dzięki temu produktowi skóra jest dobrze nawilżona, miękka i przyjemna w dotyku oraz ukojona. Bardzo dobrze łągodzi podrażnienia,  nie uczula i przywraca skórzę komfort. Balsam jest bardzo wydajny, dobrze się rozprowadza oraz świetnie wchłania. Konsystencja nie za rzadka i nie za gęsta, w sam raz! Zapach jest neutralny, jednak ja bardzo go nie lubię. Odnoszę wrażenie, że balsam pozostawianie tylko nawilżoną skórę, ale także warstwę ochronną. Mam opakowanie 400 ml z pompką, która bardzo ułatwia wyjmowanie produktu i jest najzwyczajniej w świecie wygodne.





Cena w granicach 50-80 zł, dużo, ale warto.

7 komentarzy:

  1. Fajne produkty ;) Ja też tak mam czasem i to masakra jest. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój 10 miesięczny chrześniak tego używał ;D i chyba był zadowolony ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. może to coś dla mnie,zastanowię się
    ;)
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Nominuję cię do 'One Lovely Blog Award'.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, te Kuferki :) Twój, malinowy, brzmi tak soczyściej ;) Ekstremalnie suchej skóry nie mam, więc to nie dla mnie, ale gdzieś go w mojej pamięci umieszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety, dla mnie za drogi :(

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki za recenzje, wlasnie zastanawialam sie nad tym balsamem ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń